اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۴۱۳۱
هر ۱۰ تیم بالای جدول شانس صعود به لیگ برتر دارند
سرمربی فجر شهید سپاسی گفت: من در ابتدای فصل هم گفتم قول صعود به لیگ برتر را نمی‌دهم ، تیم فجر تیمی بی ادعا و بی حاشیه است، البته اتفاقات زیادی در فوتبال وجود دارد که ما سعی می‌کنیم از این اتفاقات بدون حاشیه بگذریم.
۱۵:۴۰ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

علی کلانتری در گفت‌وگویی در مورد آخرین وضعیت فجر شهیدسپاسی و پیروزی ۳ بر یک دیروز مقابل آلومینیوم اراک گفت: روز گذشته ما بازی خیلی سختی داشتیم و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم با اختلاف ۳ گل پیروز شویم.

وی در ادامه گفت: ما راه سختی را در ادامه لیگ در پیش داریم و هر روز کارمان سخت‌تر می‌شود ان‌شاالله سعی می‌کنیم با تلاش کادر فنی و بازیکنان و مدیران باشگاه فجر این راه را  ادامه دهیم.

سرمربی فجر شهید سپاسی گفت: همانطور که  اطلاع دارید تیم فجر در سال گذشته در انتهای جدول و در حال سقوط به دسته پایین‌تر بود که در روزهای آخر با آمدن غلام پیروانی به عنوان سرمربی توانست این تیم را در لیگ یک حفظ کند. در ابتدای فصل ما شروع خوبی نداشتیم و در ۴ بازی اول خود ۳ باخت و یک تساوی داشتیم و اصلاً شرایط خوب نبود و از بیرون باشگاه سخت تحت فشار بودیم که خداراشکر با درایت و مدیریت باشگاه توانستیم در ادامه راه رفته رفته به شرایط عادی خود برگردیم.

وی افزود: من قبلاً در صحبت‌های خودم گفتم و باز هم تکرار می‌کنم قول صعود به لیگ برتر را نمی‌دهم و با ۲ پیروزی خوشحال نمی‌شویم. فجر تیمی بی ادعا و بی حاشیه است، البته اتفاقات زیادی در فوتبال وجود دارد که ما سعی می‌کنیم از این اتفاقات بدون حاشیه بگذریم. در حال حاضر هر ۱۰ تیم بالای جدول شانس صعود دارند و ما هم همانند آنها تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم که دل هواداران خود را بازی به بازی شاد کنیم.

کلانتری همچنین در مورد بازی این هفته مقابل گل گهر سیرجان گفت: تیم گل گهر تیمی خوب و جوان است این تیم به خوبی در نیم فصل دوم توانسته اوج بگیرد و نتایج خوبی کسب کرده است. و ما هم ان شالله می رویم که با یک بازی حساب شده ۳ امتیاز این دیدار خارج از خانه را بگیریم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: فجرسپاسی کلانتری
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری